Портрет дитини напередодні вступу до школи На думку психологів, педагогів, висновок про готовність дитини 6-7 років до школи можна робити на основі вивчення таких компонентів готовності: • психофізіологічна; • інтелектуальна; • особистісна (мотиваційна, емоційна, вольова, соціальна). Психофізіологічний розвиток: ➢ має зрілі мозкові структури та функції; ➢ характерною є відносна стабільність та рухливість нервової системи; ➢ проявляє достатню рухову активність; ➢ проявляє умілість рук, практичну вправність; ➢ здорова, не має хронічних хвороб; ➢ володіє основними гігієнічними навичками; ➢ знає свою статеву належність, усвідомлює її незмінність, розуміє, чим відрізняється від представників протилежної статі; ➢ працездатна, утомлюється лише після чималого навантаження; ➢ користується як провідною правою/лівою рукою; ➢ не заїкається і не має інших невротичних проявів. Інтелектуальний розвиток: ➢ володіє елементарною системою знань про основні предмети і явища навколишнього