Сообщения

Про безпеку дбай , до укриття вирушай.

Изображение
  На всяк випадок Коли сирену чуєш – то ЗСУ працює! Коли сирену чуєш - то ЗСУ працює! Вушка розітри Руки догори До сонця потягнись Живота торкнись Раз – два - три – свої речі ти бери! За дорослим крокуй І свої кроки рахуй Раз – два – три – чотири Раз - два - три - чотири Так буває у житті - ми з тобою в укритті. Зроби ковток води Повільний видих - вдих Руками потряси, крапельки струси Про свою безпеку дбай - ЗСУ допомагай Про свою безпеку дбай - ЗСУ допомагай Подивись наліво - подивись направо Слава Україні! Героям Слава!

Осінь. 30 осінніх ідей, які можна втілити з дітьми чи зробити для себе

Изображение
  Осінь. 30 осінніх ідей, які можна втілити з дітьми чи зробити для себе. Зараз складно і на нас чекають дні, коли сонця і відчуття "сонячності" буде все менше. Нам важливо підготуватись. Навіть під час війни ми можемо: 1. Щодня фотографувати одне й те саме дерево, спостерігати за зміною кольорів 2. Шурхотіти листям 3. Робити фото хмарин, домальовувати до них деталі 4. Робити кораблики з горіхів (можна зробити мобіль з корабликів) 5. Зробити корону Короля чи Королеви Осіні – із паперу, жолудів, гілок, листя 6. Робити іграшки з кукурудзи 7. Чарівні палички з гілок дерев 8. Варити гарбузову кашу, додаючи різні «чарівні» спеції 9. Збирати каштани та жолуді (в безпечних містах), розмальовувати їх 10. Зробити букет із листя 11. Малювати на листях 12. Робити фігурки з гарбуза 13. Піти на пікнік у парку або просто пити чай у парку 14. Стрибати по калюжах 15. Зробити намисто з горобини 16. Спекти пиріг із яблуками чи зробити печиво в формі листя 17.
Изображение
  О, сьогодні ж день психічного здоров'я. О! І палець же можна тренувати середній, це дуже заземлює Та

Виступ на батьківських зборах." Готовність дітей до навчання в школі.З чого почати?"

Изображение
  Портрет дитини напередодні вступу до школи На думку психологів, педагогів, висновок про готовність дитини 6-7 років до школи можна робити на основі вивчення таких компонентів готовності: • психофізіологічна; • інтелектуальна; • особистісна (мотиваційна, емоційна, вольова, соціальна). Психофізіологічний розвиток: ➢ має зрілі мозкові структури та функції; ➢ характерною є відносна стабільність та рухливість нервової системи; ➢ проявляє достатню рухову активність; ➢ проявляє умілість рук, практичну вправність; ➢ здорова, не має хронічних хвороб; ➢ володіє основними гігієнічними навичками; ➢ знає свою статеву належність, усвідомлює її незмінність, розуміє, чим відрізняється від представників протилежної статі; ➢ працездатна, утомлюється лише після чималого навантаження; ➢ користується як провідною правою/лівою рукою; ➢ не заїкається і не має інших невротичних проявів. Інтелектуальний розвиток: ➢ володіє елементарною системою знань про основні предмети і явища навколишнього