21 РОЗВИВАЮЧА ГРА З ФІГУРКАМИ ТВАРИН


21 РОЗВИВАЮЧА ГРА З ФІГУРКАМИ ТВАРИН


фигуркииии
Ми підібрали для вас найкращу добірку ігор з фігурками тварин.
1. Порівнюючи фігури розставляємо їх від найбільшого до меншого і навпаки; від найвищого до найнижчого і навпаки. Таким чином ми розвиваємо окомір і логіку.
2. Знаходимо схожості та відмінності між різними видами тварин.
3. Вчимо дітей звукам, які видають тварини.
4. Вчимо рахунок. Можна просто порахувати, а можна і організувати приклади для старших дітей. Наприклад, 2 корівки + 2 конячки. Скільки всього тварин?
5. Сортуємо по групам. Групи можна створювати за будь-якою ознакою – дорослі тварини і їх дитинчата. Дикі та Домашні тварини. Морські мешканці та Комахи. Сортувати можна за кольором, розміром, особливостям тварин.
6. Граємо в гру “Хто сховався?”. Маленькі діти обожнюють гру «хованки». Перед грою варто назвати дітям тварини, потім сховати їх за хусткою і попросити віднайти. Для старших діток хустку можна підняти, але захопивши одну з тварин – дитині треба вгадати, яка саме тваринка «зникла».
7. Вгадуємо тваринок на дотик. Складаємо тварин в мішечок і пропонуємо засунути в нього руку і не виймати до того часу поки дитина не вгадає тварину, або принаймні не опише.
8. Розвиваємо пам’ять. Кладемо 2-5 фігурок на стіл і просимо дитину їх запам’ятати і закрити очі. Прибираємо одну фігурку, і нехай малюк здогадається, хто «сховався». А потім поміняйте фігурки місцями і непомітно додайте 1-2 нових тварин. Нехай дитина скаже, хто «з’явився».
%d0%ba%d0%be%d0%bc%d0%b0%d1%85%d0%b8Тут можна придбати велике різноманіття якісних фігурок тварин
9. 4-ий зайвий. Перед дитиною розкладаються 4 тварини, серед який 3 мають схожу ознаку, а 1 – відмінну. Наприклад 3 тварини із серії динозаврів, а 1 із серії котів. Завдання – обрати, що зайве.
10. Чиї сліди? Розкладаємо манку, тісто, пластилін чи кінетичний пісок і залишаємо різноманітні сліди різними типами тваринок. Закопуємо в “пісок” або засипаємо “снігом” (манкою, порваним папером, піском, кольоровим рисом) так, щоб певні частини тіла виглядали. За ними дитина повинна вгадати тваринку.
Фігурки тварин відмінно підходять для того, щоб вмочати лапки в фарбу і залишати на аркуші паперу хитромудрі візерунки слідів. Коли всі звірі топатимуть на папері, можна влаштувати маленьке і нешкідливе полювання, озброївшись реальною чи уявною лупою. Які звірі куди ходили?
11. Мама і дитинча. Групуємо тварин по сім’ям і вивчаємо їх назви.
12. Будуємо або малюємо будиночки для тварин і згадуємо чим харчується. Якщо дитину це не засмутить, можна пограти в харчові ланцюжки (вибудовуючи тварин за принципом “хто кого їсть”).
13. Досліджуємо ареал існування. Розстеляємо на підлозі карту світу і розставляємо тварин в місцях їх природного проживання. Після цього на кораблі або літаку звірі можуть «їздити» один до одного в гості або у відпустку (а у вас буде можливість повторити з дитиною географічні назви). Для такої гри підійдуть маленькі тваринки в тубусах: морськідикісвійськікомахи.
14. Розігруємо сюжети. З тваринами можна створити безліч сюжетних ліній. Психотерапевтично буде якщо дитина сама організує головну лінію подій. Таким чином вона відіграє емоційно насичені моменти та вивільнить «законсервовані» емоції. Гарно організувати гру допоможуть деревамеблілюдибудиночкилялькові сім’ї. Ще можна запастись сенсорними коробками, підносами і контейнерами різного розміру, сипучими матеріалами, водою, льодом, камінцями, гілочками, каштанами, шишками, морськими мушлями – в загальному всім, що може скласти відмінний ландшафт для тваринного мікро-світу.
15. Тиснемо фігурками в брусок пластиліну або солоного тіста. Якщо потім залити поглиблення гіпсом – вийдуть фігурки-барельєфи, які можна потім розфарбувати і використовувати для ігор і виробів (об’ємних картин, прикрас фоторамок і т.п.).
16. Граємо “Вгадай кого я бачу”. Описуємо зовнішній вигляд і поведінку тварини, а дитина повинна віднайти її. (Наприклад, “Я бачу когось великого з хоботом і величезними вухами. Він живе в Африці та Індії. На ньому можна їздити верхи. Він допомагає носити людям тяжкості. Він дуже великий, але при цьому боїться мишей.” )
17. Пластилінові копії. Гра на уважність і дрібну моторику для старших дітей, які вже освоїлися з пластиліном. Полягає вона ось у чому: дитина вибирає фігурки звірів, яких пробує виліпити. Головне – цінувати будь-який результат і не критикувати за неточності. Мета – не ідеальна схожість, а увага до деталей і художній інтерес.
18. Ігри з картками. Відмінна гра для малюків. Для неї можна роздрукувати з інтернету зображення тварин, фігурки яких у вас вже є. Або придбати зручний набір розвиваючих карток. А потім, розклавши картки на столі або по підлозі, попросити малюка викласти на них фігурки згідно зображеним тваринам.
19. На прогулянці. Коли погода дозволяє, беріть свій маленький зоопарк з собою на прогулянку. Найцікавіше в грі з фігурками тварин починається за порогом, в парку або на міських вулицях. Панда затишно влаштовується на свіжій травичці, білочка забирається в справжнісіньке дупло, а білий ведмідь бажає скупатися в калюжі.
20. Алфавіт звірів. Для гри вам знадобиться пластиковий або дерев’яний алфавіт і звірі. Викладіть літери по одній на підлозі або на столі. Покажіть дитині принцип – кожній букві відповідає тварина, назва якої на цю букву починається. Не біда, якщо на якісь букви тварин не вистачає, продовжуйте гру з тими, які є на сьогодні.
21. Велике купання. Думаєте, тваринам не треба митися? Ще як треба, особливо якщо вони живуть у вас. Влаштуйте разом з пластиковими фігурками тварин велике «прання»: наберіть миску теплої води, видайте дитині мочалку, щіточку, мило, рушник. Покажіть на прикладі одного звіра, як може відбуватися купання. А дитина нехай повторює – спершу намилити, потім потерти мочалкою або щіточкою, потім сполоснути, витерти і поставити грітися на сонечко.
Пропонуємо вам 2 цікавих сюжети для рольових ігор.
Історія 1. Рятувальна операція з льодом.
Абсолютно безпрограшний варіант гри – влаштувати рятувальну операцію і допомогти тваринам вибратися з крижаного полону. Спершу, зрозуміло, їх потрібно заморозити з водою. Маленькі фігурки в формі для льоду. Великі фігурки покласти в пластиковий лоток. Наступного дня з морозильної камери ви дістанете заледеніле чудо, яке займе дитину мінімум на годину-півтори. Дайте їй миску або тацю, ложки-лопатки, молоточок – те, що зручно і безпечно буде довбати лід. Налийте в окрему склянку теплої води, щоб лід можна було швидше розтоплювати. Розкажіть, що звірам потрібна допомога – вони застрягли у кризі і дуже хочуть назовні. Коли тварини за допомогою дитини виберуться, запропонуйте їй витерти їх ганчіркою, вкрити покривалом щоб ті зігрілися, а в разі переохолодження – вилікувати.
лед
Історія 2. Морська пригода
Тварини їдуть на кораблі, потрапляють в шторм і падають в воду. Потрібно їх витягнути з води. Справа ускладнюється тим, що вся в вода в піні і витягувати потрібно на дотик.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Консультації для батьків Організація ігрової діяльності вдома, насиченої пізнавальними завдання

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА”