Осінь. 30 осінніх ідей, які можна втілити з дітьми чи зробити для себе

 Осінь. 30 осінніх ідей, які можна втілити з дітьми чи зробити для себе. Зараз складно і на нас чекають дні, коли сонця і відчуття "сонячності" буде все менше. Нам важливо підготуватись.

Навіть під час війни ми можемо:
☀️ 1. Щодня фотографувати одне й те саме дерево, спостерігати за зміною кольорів
☀️ 2. Шурхотіти листям
☀️ 3. Робити фото хмарин, домальовувати до них деталі
☀️ 4. Робити кораблики з горіхів (можна зробити мобіль з корабликів)
☀️ 5. Зробити корону Короля чи Королеви Осіні – із паперу, жолудів, гілок, листя
☀️ 6. Робити іграшки з кукурудзи
☀️ 7. Чарівні палички з гілок дерев
☀️ 8. Варити гарбузову кашу, додаючи різні «чарівні» спеції
☀️ 9. Збирати каштани та жолуді (в безпечних містах), розмальовувати їх
☀️ 10. Зробити букет із листя
☀️ 11. Малювати на листях
☀️ 12. Робити фігурки з гарбуза
☀️ 13. Піти на пікнік у парку або просто пити чай у парку
☀️ 14. Стрибати по калюжах
☀️ 15. Зробити намисто з горобини
☀️ 16. Спекти пиріг із яблуками чи зробити печиво в формі листя
☀️ 17. Гуляти під дощем під парасолькою, слухати музику дощу, чи гуляти під музику в навушниках)
☀️ 18. Перегони крапель - Дивитися на вікно під час дощу, чия крапля скотиться швидше
☀️ 19. Зробити вінок із осіннього листя
☀️ 20. Гірлянди для прикрашання дома з осіннього листя
☀️ 21. Закутатися в плед і слухати осінь (дощ, вітер, шелест)
☀️ 22. Пускати кораблики в калюжах
☀️ 23. Зробити салют (дощ) із листя
☀️ 24. Збирати гриби (в безпечних містах)
☀️ 25. «Плавати» у листі
☀️ 26. Створювати свічники (із пластикової пляшки, листя)
☀️ 27. Зробити «вечір осені» - читати вірші, казки, дивитись фільми на осінню тематику
☀️ 28. Зробити своє осіннє селфі
☀️ 29. Зробити годівничку для птахів
☀️ 30. Пригостити когось чаєм чи смаколиком
Ми ж нікому не віддамо свій контакт з Життям.
Обіймаю, Родино ❤️ як хочу Перемоги
Возможно, это изображение 1 человек

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Консультації для батьків Організація ігрової діяльності вдома, насиченої пізнавальними завдання

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА”