Популярные сообщения из этого блога
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА”
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА” Тип тварини Реально існуюча – інтелектуальне або емоційне порушення; гостра тривога; іноді психічне захворювання (з семирічного віку). Це говорить про відсутність фантазії, творчого початку або повного небажання малювати, брати участь у тестуванні. Людиноподібна – незадоволеність потреби в спілкуванні; типово для підліткового віку. Існуюча раніше (наприклад, динозавр) або існуюча в культурі (наприклад, дракон) – бідність уяви; низький загальнокультурний рівень; іноді педагогічна занедбаність (з семирічного віку). Сконструйована з частин різних тварин , яка відповідає стандартній схемі тварини – раціоналістичний, нетворчий підхід до задачі. Цілісна, побудована за стандартною схемою з головою, тулубом, кінцівками – художній, але в цілому стандартний підхід до задачі. Побудована за оригінальною схемою , що не нагадує звичайних тварин – творчий підхід до задачі; низька конформність. Надоригінальна, вига...
21 РОЗВИВАЮЧА ГРА З ФІГУРКАМИ ТВАРИН
21 РОЗВИВАЮЧА ГРА З ФІГУРКАМИ ТВАРИН Ми підібрали для вас найкращу добірку ігор з фігурками тварин. 1. Порівнюючи фігури розставляємо їх від найбільшого до меншого і навпаки; від найвищого до найнижчого і навпаки. Таким чином ми розвиваємо окомір і логіку. 2. Знаходимо схожості та відмінності між різними видами тварин. 3. Вчимо дітей звукам, які видають тварини. 4. Вчимо рахунок. Можна просто порахувати, а можна і організувати приклади для старших дітей. Наприклад, 2 корівки + 2 конячки. Скільки всього тварин? 5. Сортуємо по групам. Групи можна створювати за будь-якою ознакою – дорослі тварини і їх дитинчата. Дикі та Домашні тварини. Морські мешканці та Комахи . Сортувати можна за кольором, розміром, особливостям тварин. 6. Граємо в гру “Хто сховався?”. Маленькі діти обожнюють гру «хованки». Перед грою варто назвати дітям тварини, потім сховати їх за хус...
Комментарии
Отправить комментарий