ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА” Тип тварини Реально існуюча – інтелектуальне або емоційне порушення; гостра тривога; іноді психічне захворювання (з семирічного віку). Це говорить про відсутність фантазії, творчого початку або повного небажання малювати, брати участь у тестуванні. Людиноподібна – незадоволеність потреби в спілкуванні; типово для підліткового віку. Існуюча раніше (наприклад, динозавр) або існуюча в культурі (наприклад, дракон) – бідність уяви; низький загальнокультурний рівень; іноді педагогічна занедбаність (з семирічного віку). Сконструйована з частин різних тварин , яка відповідає стандартній схемі тварини – раціоналістичний, нетворчий підхід до задачі. Цілісна, побудована за стандартною схемою з головою, тулубом, кінцівками – художній, але в цілому стандартний підхід до задачі. Побудована за оригінальною схемою , що не нагадує звичайних тварин – творчий підхід до задачі; низька конформність. Надоригінальна, вига...
Комментарии
Отправить комментарий