Консультації для батьків Організація ігрової діяльності вдома, насиченої пізнавальними завдання

 

Консультації для батьків

    • Організація ігрової діяльності вдома, насиченої пізнавальними завдання

      – обирайте іграшки та ігри, які відповідають санітарно-гігієнічним нормам та є безпечними для життя і здоров’я ваших дітей;

      – купуйте ті ігри та іграшки, які є педагогічно цінними у даному віці;

      – оберігайте дітей від ігор та іграшок, пов’язаних із проявами агресії, жорстокості, цинічного ставлення до загальнолюдських цінностей;

      – спонукайте дитину до вияву самостійності у доборі ігор та іграшок, поважайте її вибір;

      – створіть для дитини власний ігровий осередок, в якому б знайшлося місце для різних видів ігор та іграшок, в тому числі і народних; привчайте підтримувати в ньому порядок;

      – виділяйте більше часу на спільні з дитиною ігри, не бійтеся на деякий час повернутися у дитинство;

      – розширюйте уявлення дитини про навколишній світ (спостерігайте за явищами та предметами; відвідуйте музеї, театри, установи громадського користування; знайомтеся з різними професіями та ін.), заохочуйте до відображення побаченого в іграх;

      – виготовляйте власноручно разом з дітьми ігри та іграшки, пропонуйте їх для ігор;

      – цікавтеся досвідом інших батьків щодо виготовлення іграшок власними руками, використовуйте цей досвід у сімейному бутті;

      – розповідайте про свої улюблені в дитинстві ігри й іграшки; при можливості познайомте з іграшками, що існували багато часів тому; з цією метою відвідуйте Державний музей іграшки у Києві, місцеві краєзнавчі музеї, виставки народного мистецтва;

      – читайте та обговорюйте сюжети казок, характери героїв, навчайте дітей творчо відображати реальні життєві та казкові ситуації;

      – влаштовуйте вдома театральні вистави за змістом прочитаного, побаченого або вигаданого сюжету;

      – вчіть дитину гратися з іншими дітьми, встановлювати дружні стосунки   

                                                                                                                                                        2

    • ПОРАДИ БАТЬКАМ

  • Що таке «правильна вимова» або як навчити дитину розмовляти

  • 5 основних порад батькам для розвитку мовлення дитини
  • Розмовляйте з дитиною. Часто батьки недооцінюють важливість комунікації з дитиною і обмежуються лише загальними фразами необхідними для існування, щоб погодувати дитину чи привчити її до горшка. Про те розмова вдома повинна лунати  постійно і приклад діалогу не лише впливає на розвиток мовлення і вивчення нових слів, а і на подальше емоційне забарвлення сказаного. Окрім розмови з дитиною потрібно також читати дитині казки, співати пісні і колискові тим самим прививаючи любов до літературного мовлення.
  • Вивчити основні правила побудови речень. Важливим є не лише вивчення слів, а і правильне їх вживання в реченні, тому потрібно розказати дитині як будується речення і змінюється дієслова при вживанні. Діти часто плутають і на предмети жіночого роду говорять “він”, і навпаки, на предмети чоловічого роду “вона”. Поясніть дитині закономірність закінчень слів в залежності від іменника. Виправляти дитину, коли вона неправильно вимовляє слова потрібно поступово по одному слові.
  • Логопедичні вправи та ігри. Дитячі логопедичні вібромасажери стануть незамінним помічником при вимові складних звуків та привчанні дитини до ложки. За допомогою нього можна робити заспокійливий масаж ротової порожнини, щік, та губ. Звертайте увагу на дихання, адже від видихання залежить також сила звуку при розмові. Тренуватись видихати можна за допомогою вправ, свистків і дудок та гри у логопедичне лото.
  • Правильна вимова.  Вивчайте з чадом скоромовки і віршики у яких присутні звуки, які нелегко вдається вимовляти дитині. При вимовлянні скоромовок дитина може застосовувати спеціальний мікрофон “Ехо” щоб тренувати силу голосу і чути свою вимову.
  • Вивчаємо нові слова щодня. Вивчайте одне слово його значення і застосування в реченні щодня. Навчати можна також з картинками і асоціативно.                              

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА”