Консультації для батьків Організація ігрової діяльності вдома, насиченої пізнавальними завдання – обирайте іграшки та ігри, які відповідають санітарно-гігієнічним нормам та є безпечними для життя і здоров’я ваших дітей; – купуйте ті ігри та іграшки, які є педагогічно цінними у даному віці; – оберігайте дітей від ігор та іграшок, пов’язаних із проявами агресії, жорстокості, цинічного ставлення до загальнолюдських цінностей; – спонукайте дитину до вияву самостійності у доборі ігор та іграшок, поважайте її вибір; – створіть для дитини власний ігровий осередок, в якому б знайшлося місце для різних видів ігор та іграшок, в тому числі і народних; привчайте підтримувати в ньому порядок; – виділяйте більше часу на спільні з дитиною ігри, не бійтеся на деякий час повернутися у дитинство; – розширюйте уявлення дитини про навколишній світ (спостерігайте за явищами та предметами; відвідуйте музеї, театри, установи громадського користування; знайомтеся з різними професіями та ін.), заохочуйте до
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА” Тип тварини Реально існуюча – інтелектуальне або емоційне порушення; гостра тривога; іноді психічне захворювання (з семирічного віку). Це говорить про відсутність фантазії, творчого початку або повного небажання малювати, брати участь у тестуванні. Людиноподібна – незадоволеність потреби в спілкуванні; типово для підліткового віку. Існуюча раніше (наприклад, динозавр) або існуюча в культурі (наприклад, дракон) – бідність уяви; низький загальнокультурний рівень; іноді педагогічна занедбаність (з семирічного віку). Сконструйована з частин різних тварин , яка відповідає стандартній схемі тварини – раціоналістичний, нетворчий підхід до задачі. Цілісна, побудована за стандартною схемою з головою, тулубом, кінцівками – художній, але в цілому стандартний підхід до задачі. Побудована за оригінальною схемою , що не нагадує звичайних тварин – творчий підхід до задачі; низька конформність. Надоригінальна, вигадлива – демонстрат
Комментарии
Отправить комментарий